dimarts, 3 de maig del 2011

LLISTA AMS-AM nº 6 XAVIER MUNILL



5 comentaris:

  1. Carrason de melon!! Con jamon!!11 de gener del 2012, a les 9:35

    Molt be Xavier!!! Es nota que vols un Sils digne!!! T'estimem! Igual que estimem a la biologia marina secsy!!!

    Una salutació looocoooo!!!

    ResponElimina
  2. Maite, corason de melon11 de gener del 2012, a les 11:10

    Escolta Loooocoooo com podem saber si som sexys com la bio marina ? Tu vas dir que els biolegs marins erems sexys!!! I no se si soc prou sexy.

    Vull ser sexy com tu, i molt looocooo

    Per favor looocooo respon a les meves dubtes !!!

    ResponElimina
  3. T'equivoques de mig a mig

    Ni aquest és el canal, ni aquest és el significat d'aquella frase, que vaig dir en el curs passat a la classe de biologia marina quan en realitat em referia a l'ho atractiu que resulten les especies marines i la biologia marian per persones foranes del tema...

    Tot hi així m'alegra saber que hi ha alumnes que interessats en el seu professorat i també m'alegra saber que en el teu cas, com a mínim t'has quedat amb un dels conceptes aportats per aquesta assignatura... (tot i que amb algun petit error de concepte, cap problema si al final ho acabes entenent!)

    Tot hi aixi, i sense la ironia..., lamento profundament aquest comentari...
    Ho lamento perque utilitzes el nom d'una altra persona, hi ho fas menystenint-la, ho lamento...
    Ho lamento perquè si dius comentes això significa que no vas entendre res de res de l'assignatura, ho lamento
    Ho lamento perquè utilitzes un canal de comunicació que no és l'adequat, ja que hi ha llocs on pots fer critica universitaria dirigida al públic universitari i no aquest, demostrant així el teu ànim destructiu en el comentari... ho lamento...
    Ho lamento perquè deixes als biòlegs, o els estudiants de biologia marina, com uns desaprensius que s'amaguen darrere un pseudònim i un blog per fer un comentari desafortunat, ho lamento perquè no és així... exempteu en el teu cas... ho lamento
    Ho lamento perquè com be sabràs sóc un professor que que em preocupo per donar-vos les assignatures d'una forma amena i divertida al mateix temps que acurades, ho lamento
    i finalment ho lamento perque tots els meus estudiants han tingut sempre les portes obertes per fer-me tota mena de suggeriments i questions sobre les assignatures que us he donat o sobre el món de la biologia marina, és per això que ho lamento profundament!

    Finament només dir-te que el meu correu electronic és xaviermunill@gmail.com i el meu telefon és el 672614849 i que si tens qualsevol mena de comentari a fer-me t'agrairia que me'ls formulis directament, que, com sempre, no tindre cap mena de problema en escoltar-los i comentar-los.

    ResponElimina
  4. http://www.youtube.com/watch?v=cqm3SXLvg7o

    ResponElimina
    Respostes
    1. ... vaja! una altre "amic" que s'amaga darrere un pseudònim!... "no temas: no voy a desbaratar tu loco y conformista mundo...", amb mirar de fer el mon on jo visc una mica millor en tinc prou... i està clar, que qualsevol persona que no va de cara i que s'amaga darrera un pseudònim, no forma part d'aquest món.

      per qualsevol pregunta o apreciació personal... com ja he dit amb anterioritat: xaviermunill@gmail.com / 672614849

      Elimina